امید زندگی من



























چشم انتظار

خدایا چشم انتظاری خیلی سخته!.....میدونم که بالاخره به من نی نی میدی و از هدیه های آسمونیت به من عطا میکنی من به تو امید دارم من ایمان دارم.......کودک من وجود من خالی از وجود تو .......بیا و وجود من رو سرشار از شادی کن

سلام عزيزانممممممممممم
عزيزانم من ديروز23 رفتم دكتر كه ميشد 10 روز بعد عملم اول رفتم جواب آزمايشاتم رو از
بيمارستان گرفتم بعدش رفتم دكتر گفته بود بهم ساعت 1:30 بيا منم همون موقع رفتم
خلاصه اولي كه رفتم چون عمل كرده بودم منشي دكتر زود من و فرستاد تو دستيارش
گفت برو رو تخت بخواب براي اينكه خانوم دكتر بخيه هات رو ببينه رفتم رو تخت خوابيدم
و دكتر اومد بخيه هام رو معاينه كرد و كشيد خيلي دردناك و شوزش داشت خيلي دردم
گرفت و هنوزم درد ميكنه گفت بهم درد رو داري چون هنوز داخل بخيه نخورده و طول ميكشه
تا جوش بخوره..............خلاصه ديگه پاشدم و اومدم پيشش و گفت شرح حال بعد عمل
كه بهت داده بودم و آوردي منم يادم رفته بود ببرم براي همين گفتم نه نياوردم گفت روزي كه
اومدم بيمارستان معاينه كنم بهت چي گفتم منم همه چيزايي كه گفته بود و براش گفتم
اونم گفت كه خوب يادم اوردي يادم اومد كه چي بهت گفته بودم حتي ساعتش هم يادم اومد
خلاصه گفت آندومتريوزي كه بهت گفته بودم شديد بوده و امكانش هست باشه هنوز و اينكه
گفته بودم كه لوله هات تقريبا باز شدن اينا رو چون مريض زياد دارم اشتباه بهت گفتم با يه مريض
ديگه كه با تو بود جا به جا گفتم مال شما با اينكه آندومتريوز داشتي ولي خفيف بوده و عمل شده
و رفع شده الآن ديگه ندارم و امكانش هست اون بافت ها تا 4 يا 5 ماه آينده برگرده ولي تا اون موقع
شانس بارداري دارم و لوله هات هم به خوبي باز باز باز شدن خلاصه بهم گفت ميخواستم بعد از ظهرش
بيام بهت بگم كه رفته بودي و نشد بيام بهت بگم و منتظر بودم بياي مطبم كه خودم بهت بگم گفت به بيمارستان
گفتم كه زنگ بزنن بهت بگن نگفتن منم گفتم نه زنگ نزدن خلاصه بهم دارو داد و گفت ميتوني از امروز پروژه هات رو شروع كني و مانعي نداري داروهايي رو هم كه بهم داد مال دوران پريود به بعد هست خلاصه ديگه اينم اين طور شد دكتر رفتن من ......................نميدونيد چقدر خوشحالم بهم گفت احتمال ivf خيلي كمه در صورتي هست كه تو
اين 4 يا 5 ماه باردار نشي كه احتمالش ضعيف هست...............خلاصه خيلييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي
خوشحالمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
خيليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي......................اميدوار شدممممممممممممممممممممممم
برام دعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا كنيد اين ماه نتيجه بگيرممممممممممممممممممممممممممممممممم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:,ساعت 15:36 توسط ساغر جون|


آخرين مطالب
» شیطنت های دوقلوها
» عکسهای باییز دختر و بسرم
» پسر نازم فرشته نجاتم
» دختر گلم فرشته زندگیم
» در آغوش کشیدن فرشته هایمان
» فرشته ناز مامانی
» نی نی دختر ناز من(وارد هفته24 شده)
» دختر و پسر گلم
» دو قلوهای نازم(هدیه خداوند)
» انتظار تمام نشدنی
» روز پدر (روز تنهایی مامانی)
» امید زندگی من
» منزلت دختران نزد حضرت رسول اکرم(ص)
» نجوای کودک
» نی نی دوست داشتنی من
» فرشته خواب مادر کجایی؟
» فرشته مامانی منتظرم
» نی نی کفشدوزک من
» پیرمرد مهربان
» پرنده بی طاقت
» فرشته های ناز
» گریه فرشته
» قصه پسرک و درخت
» خود عشق
» مامان و نی نی
» فرشته ناز مامان
» سلام ملی جونمممم (خاله جونممممممممم)
» فرشته مهربون
» فرشته

Design By : Pichak